Szkolenia marketingowe WSZOP

Marketing internetowy

web • SEO/SEM • social media

Organizator szkolenia

Partner szkolenia

Partner szkolenia

Partner szkolenia

Partner technologiczny

Szkolenia marketingowe WSZOP

Marketing internetowy

web • SEO/SEM • social media

Organizator szkolenia

Partner szkolenia

Partner szkolenia

Partner szkolenia

Partner technologiczny

13-28.10.2023

termin szkolenia

Rezerwacja miejsca po wpłacie 2000 zł

Całość kwoty należy wpłacić do 06.10.2023r.

36

godzin szkolenia

Zajęcia
w piątki 16:00-19:15
i soboty 9:00-16:15

3 600 zł

koszt szkolenia

Rabat 300 zł
przy rezerwacji
do 23.09.2023r.

Rabat 300 zł
przy zakupie kolejnego szkolenia

2 certyfikaty

po szkoleniu

Certyfikat WSZOP
i certyfikat DEVA
Stacjonarnie / online

w Katowicach

Czego się nauczysz

Landing page

Nauczysz się tworzenia skutecznych marketingowo stron internetowych typu landing page.

Będziesz umiał stworzyć własną, atrakcyjną stronę na bazie WordPressa, responsywną, szybką, z elementami content marketingu.

Web marketing

Nauczysz się wykorzystywania strategii i nowoczesnych narzędzi marketingowych na stronie internetowej.

Dowiesz się jak tworzyć lejek sprzedażowy, pozyskiwać leady, tworzyć lead magnety, CTA, livechat czy chatbot na stronie.

SEM/SEO

Poznasz reguły pozycjonowania i wykorzystywania narzędzi Google do prowadzenia kampanii reklamowych, ich analiz, remarketingu i optymalizacji.

Zasady SEM/SEO i Google Analytics poznasz od najlepszych specjalistów na polskim rynku.

Social media

Poznasz zasady komunikacji i strategii dla Twojej firmy, najkorzystniejsze ustawienia i narzędzia stosowane w social media.

Będziesz wiedział jak tworzyć content, korzystać z Meta Business Facebooka i Managera reklam, poznasz zasady copywritingu oraz najbardziej przydatne narzędzia, jak Canva czy CapCut.

Prawo

Dowiesz się jak prowadzić w firmie digital marketing zgodnie z obecnie obowiązującym prawem.

Poznasz podstawy prawa autorskiego, ochrony danych osobowych, przepisów RODO i innych związanych z marketingiem internetowym.

Co nas wyróżnia

Warsztaty
Większość szkolenia to zajęcia warsztatowe
Efektywność
Uczymy tylko najefektywniejszych i najczęściej stosowanych rozwiązań
Stacjonarnie i online
Szkolenie prowadzone jest stacjonarnie i online - można wybrać formę każdych zajęć
Do 12 osób
Szkolimy tylko w małych grupach, liczących maksymalnie 12 osób
Zespół
Zajęcia prowadzą wyłącznie praktycy, zarówno nauczyciele akademiccy, jak pracownicy agencji
Previous slide
Next slide

Warsztaty

Większość szkolenia to zajęcia warsztatowe

Efektywność

Uczymy tylko najefektywniejszych i najczęściej stosowanych rozwiązań

Stacjonarnie i online jednocześnie

Szkolenie prowadzone jest stacjonarnie i online - można wybrać formę każdych zajęć

Do 12 osób

Szkolimy tylko w małych grupach, liczących maksymalnie 12 osób

Zespół

Zajęcia prowadzą wyłącznie praktycy, zarówno nauczyciele akademiccy, jak pracownicy agencji

Dla kogo

Dla wszystkich, którzy chcą prowadzić w internecie skuteczne działania marketingowe i reklamowe.

Marketingowcy

Specjaliści ds. digital marketingu

Specjaliści ds. content marketingu

Pracownicy działów promocji i reklamy

Produkt menadżerowie

Freelanserzy pracujący w obszarze digital marketingu

Program

Procentowo:

Web marketing
33%
SEO/SEM
33%
Social media
28%
Prawo w internecie
6%

Treści programowe:

  • Strategia i estetyka strony / Rafał
  • Podstawy techniczne strony / Dariusz
  • Tworzenie i strategia wybranych sekcji na stronie / Rafał
  • Landingpage / Dariusz
  • Content marketing na stronie / Dariusz
  • Marketing automation na stronie / Rafał

dr Rafał Katamay

WSZOP, Radmedia

Dariusz Popadeńczuk

lubieExcela.pl, Radmedia

rafal

dr Rafał Katamay

WSZOP, Radmedia

darek

Dariusz Popadeńczuk

Radmedia

  • Wstęp do Google Analytics 4 / Paweł Seruga
  • Konfiguracja Google Analytics 4 / Paweł Seruga
  • Wstęp do Google Ads / Przemysław Biegacz
  • Zagadnienia optymalizacji kampanii i dodatkowych możliwości Google Ads / Przemysław Biegacz
  • SEO – wprowadzenie / Łukasz Suchy
  • SEO – optymalizacja strony i linki pozycjonujące / Łukasz Suchy

Paweł Seruga

Devagroup

Przemysław Biegacz

Devagroup

Łukasz Suchy

Devagroup

pawel

Paweł Seruga

Devagroup

przemysław-biegacz-s

Przemysław Biegacz

Devagroup

lukasz

Łukasz Suchy

Devagroup

  • Marka w social media
  • Strategia social media
  • Konfiguracje social media – check lista
  • Copywritting
  • Przydatne narzędzia

dr Barbara Wolek-Kocur

Kopania Komunikacji, WSZOP

basia

dr Barbara Wolek-Kocur

Kopania Komunikacji, WSZOP

  • Prawo autorskie w sieci
  • Reklama w internecie jako czyn nieuczciwej konkurencji
  • Rejestracja domeny internetowej
  • Zbieranie danych osobowych i świadczenia usług drogą elektroniczną

dr Anna Sikorska

WSZOP

ania

dr Anna Sikorska

WSZOP

Szkoleniowcy

dr Rafał Katamay

WSZOP, Radmedia

Tworzenie stron, projektowanie graficzne, branding

Lubię projektować i tworzyć nowe rozwiązania. Dlatego stworzyłem wraz z Darkiem to szkolenie.

Posiadam przeszło dwudziestoletnie doświadczenia w projektowaniu grafiki reklamowej, w tym stron internetowych w oparciu o CMS WordPress, ponad piętnastoletnie w tworzeniu i zarządzaniu wizerunkiem oraz komunikacją w biznesie.

W szczególności specjalizuję się w budowaniu i wzmacnianiu marek poprzez kreowanie wyrazistego wizerunku i identyfikacji wizualnej. Swoje doświadczenie od ośmiu lat przekazuję studentom w ramach zajęć z marketingu, reklamy czy tworzenia stron internetowych we WSZOP.

Dariusz S. Popadeńczuk

lubieExcela.pl, Radmedia

Tworzenie stron, technologie, sprzedaż, Excel

Ponad 10 letnie doświadczenie w projektowaniu stron opartych o WordPress. 20 lat doświadczenia w sprzedaży, w tym 15 lat na stanowiskach kierowniczych. 7 lat doświadczenie w kreowaniu lokalnych akcji promocyjnych. Dzięki Excelowi zaoszczędził wiele godzin pracy w organizacjach oraz jeszcze więcej cierpienia wszystkim tym, którzy za Excelem nie przepadają.

Przemysław Biegacz

Devagroup

SEM Expert w Devagroup

Jestem certyfikowanym specjalistą Google Ads i Google Analytics. Od 2017 roku, moją codziennością stało się zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz wdrażanie analityki. W swoich działaniach kładę szczególny nacisk na techniczne dopracowanie każdego aspektu.

Prowadzę również szkolenia z zakresu analityki oraz zagadnień związanych z Google Ads i Facebook Ads. Miałem przyjemność występować m.in. podczas RemaDays Warsaw czy warsztatów na poprzednich edycjach semKRK. Po godzinach zamieniam się w fana konsolowego gamingu oraz piłki nożnej.

Łukasz Suchy

Devagroup

Senior SEO Specialist w Devagroup

Pracuję na stanowisku Senior SEO Specialist. Specjalizuję się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuję również strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności. Oprócz tego prowadzę szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Przez wiele lat byłem również wykładowcą na studiach podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Paweł Seruga

Devagroup

SEM Specialist w Devagroup

Specjalista i pasjonat marketingu internetowego, zwłaszcza tego opartego na danych. Od ponad pół dekady z powodzeniem prowadzę płatne kampanie w systemach reklamowych Google, Facebooka czy Microsoftu, a także udzielam konsultacji dotyczących tworzenia płatnych kampanii, ale i budowania pełnych strategii marketingowych. Posiadam doświadczenie po stronie agencji, jak i in-house, co pozwala mi szeroko patrzeć na problematykę gromadzenia i analizy danych marketingowych i sprzedażowych. Lata pracy w branży pozwoliły mi poznać dziesiątki branż, a także śledzić na bieżąco rozwój narzędzi analitycznych Google, aż po obecny Google Analytics 4.

dr Barbara Wolek-Kocur

Kopalnia Komunikacji, WSZOP

Social media, copywriting, branding

Mediami pasjonuję się od lat. I ludźmi – w ujęciu społecznym, psychologicznym, komunikacyjnym, kulturowym. Social media łączą obie te pasje. Jestem socjologiem, kulturoznawcą, medioznawcą. Od kilkunastu lat uczestniczę w budowaniu marek w sieci. Od 6 lat prowadzę własną agencję social media – Kopalnię Komunikacji. Współpracuję z firmami z różnych branż – od medycznej, przez handel, sprzedaż, beauty czy usługi IT po branżę eventową.

Od 14 lat jestem związana z WSZOP jako wykładowca akademicki i prelegent. Prowadzę zajęcia z zakresu m.in. komunikacji, PR, marketingu internetowego, social media.

dr Anna Sikorska

WSZOP

Prawo własności intelektualnej, ochrona danych

Doktor nauk prawnych. Absolwentka wydziału Prawa, administracji i ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego (studia magisterskie), wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego (studia doktoranckie z zakresu prawa oraz studia podyplomowe z zakresu ochrony danych osobowych ) oraz wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego (z zakresu prawa własności intelektualnej).

W latach 2003-2009 inspektor pracy w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Katowicach. W latach 2013 -2018 Administrator Bezpieczeństwa Informacji, od 2018 inspektor ochrony danych we WSZOP. Autorka publikacji z zakresu prawa pracy. Wykładowca WSZOP z 15 letnim doświadczeniem.

Zapisz się już teraz

Rabat 300 zł przy rezerwacji do 23.09.2023r.

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami:

Radletter

Czyli newsletter od Radmedia. Chcesz otrzymywać przydatne informacje i porady ze świata marketingu internetowego, tworzenia stron i designu webowego? Zapisz się. Będziesz też otrzymywał wiadomości o webinarach, dostępnych materiałach i oczywiście o organizowanych przez nas szkoleniach.